light 1
bgShadowTop
bg Dot
TH EN
วิริยะประกันภัย
bg content

Extra Services

bg
bg left Home / Customer Service / Extra Services
Special Service

Customer Service/Special Service

Advisory service for roadside emergency

(no accident involved)

This special service from Viriyah Insurance provides advice in the case of roadside emergency. We can coordinate with parties concerned to provide assistance, such as towing, when there is an emergency. The service is available to our clients and the general public. Per inquiries please contact our nearest center/branch or call our Customer Relations Center for advice. Our hotline numbers are 1557 and 02-239-1557

Claim Service

1. Appointments for claim service: Clients may make appointments with our claim officers by specifying the required date, time, and venue in order to get our claim service. In the case that it is not convenient for clients to use the service at the service/claim center of Viriyah Insurance, they may choose another meeting place that is suitable and more convenient such as at their house, office, or at a department store. Call 1557 or 02-239-1557.

2. Claim service by service center operators under our Special Service for Viriyah Insurance’s Clients Project. For the clients’ convenience and speediness, clients may use claim services offered by Service Centers under the said Project nationwide.

Conditions for Claim Service by Service Center in the Project
  • Damage of up to 5 items: Repair fee and spare parts up to 20,000 Baht.
  • Must be a claim without another party, e.g. collision with a post, a car being hit by a stone, broken glasses, etc.
  • The insured car’s owner declaring their wish to process their claim at any venue must have repair work done at the service center where the claim is processed.
  • Customers themselves must report an accident to the Repair Service Center in the Project that is responsible for the area where the accident takes place.

3. Claim reimbursement service at every center/branch of Viriyah Insurance is carry out using the data bases that are interconnected throughout the country, ready to serve clients who are collecting their claims.

47 people like this. Be the first of your friends.
Share This Book Mark Send E-Mail Print This

Public Relations & News

วิริยะประกันภัย มอบสินไหมทดแทน ทายาท นศ.เทคนิคศรีสะเกษ นายวัฒนา พุฒิชาติ ผู้ว่าราชการจังหวัดศรีสะเกษ ในฐานะประธานในพิธี ร่วมกับ นางพรพยงค์ บัวศรี รักษาการผู้อำนวยการสำนักงาน คปภ. ภาค 5 (จ.อุบลราชธานี) และ บริษัท วิริยะประกันภัย จำกัด (มหาชน) โดยมี นายสมชาย เกษมทวีศักดิ์ รองผู้จัดการฝ่ายปฏิบัติการภาค 2 (ภาคตะวันออกเฉียงเหนือ) เป็นผู้แทนบริษัทฯ ร่วมชี้แจงการช่วยเหลือผู้ประสบภัย วิริยะประกันภัย คว้า 3 รางวัล “ตัวแทนประกันวินาศภัยดีเด่น” สำนักงานคณะกรรมการกำกับและส่งเสริมการประกอบธุรกิจประกันภัย (คปภ.) ได้จัดพิธีเปิดงาน “สัปดาห์ประกันภัย” ประจำปี 2562 และพิธีมอบรางวัลประกันภัยดีเด่นครบวงจร ประจำปี 2562 (Prime Minister's Insurance Awards 2019) โดยบริษัท วิริยะประกันภัย จำกัด (มหาชน) สามารถคว้า 3 รางวัล “ตัวแทนประกันวินาศภัยดีเด่น” ประจำปี 2561 วิริยะประกันภัย ผสานพลังเครือข่ายจิตอาสา ร่วมบรรเทาทุกข์ผู้ประสบอุทกภัยภาคอีสาน นายมนูญ​ นาควรพงศ์​ ผู้จัดการสาขาอุบลราชธานี และว่าที่ร้อยเอก​คมกริช​ จันสูตร​ ประธานชมรมตัวเเทน สาขาอุบลราชธานี บริษัท วิริยะประกันภัย จำกัด (มหาชน)​​ ​ ร่วมนำทีมวิริยะจิตอาสาลงพื้นที่นำถุงยังชีพ​ น้ำดื่ม​ และสิ่งของจำเป็นในการดำรงชีพอื่นๆ​ แจกจ่ายให้กับชาวบ้านผู้ประสบภ้ยในชุมชนพื้นที่ห่างไกลในจังหวัดยโสธร​ และ​อุบลราชธานี​